שרית רדין
סמנכ"ל שיווק
שרית רדין היא סמנכ"ל השיווק של מימון ישיר הממונה על כל פעילות השיווק בחברה. היא הצטרפה לקבוצה בשנת 2021 עם ניסיון של יותר מ-20 שנה בתחום השיווק כאשר בתפקידה האחרון כיהנה שרית כ-CMO של קבוצת "קרסו מוטורס", שם הנהיגה את המהפכה הדיגיטלית בחברה.
נוסף לכך, שרית הותירה את חותמה על ארגונים רבים ביניהם בבנק מזרחי טפחות, שם שימשה כראש אגף אסטרטגיה, בבנק לאומי הובילה את תחום מחקר ופיתוח אסטרטגי, ואף בחברת Synergy, חברה לייעוץ שיווקי-אסטרטגי.
במהלך השנים צברה שרית ניסיון עשיר ומפורט בעולמות השיווק והמומחיות שלה באה לידי ביטוי בבניית מותג, פיתוח מהלכים אסטרטגיים, הבנה עמוקה בעולמות הדיגיטל, וכל זה במטרה ליישם מהלכים שיווקיים חוצי ארגון.
שרית מאמינה ששיווק מודרני צריך להיות מאופיין בחיבור מושכל ויעיל בין פרקטיקות של אנליזה לחשיבה יצירתית וקריאטיבית.
לשרית תואר שני מאוניברסיטת תל אביב במנהל עסקים ושיווק. היא חובבת ספורט, ולצד פילאטיס אוהבת ריצות ארוכות, גם בפנאי וגם בקריירה.
נוסף לכך, שרית הותירה את חותמה על ארגונים רבים ביניהם בבנק מזרחי טפחות, שם שימשה כראש אגף אסטרטגיה, בבנק לאומי הובילה את תחום מחקר ופיתוח אסטרטגי, ואף בחברת Synergy, חברה לייעוץ שיווקי-אסטרטגי.
במהלך השנים צברה שרית ניסיון עשיר ומפורט בעולמות השיווק והמומחיות שלה באה לידי ביטוי בבניית מותג, פיתוח מהלכים אסטרטגיים, הבנה עמוקה בעולמות הדיגיטל, וכל זה במטרה ליישם מהלכים שיווקיים חוצי ארגון.
שרית מאמינה ששיווק מודרני צריך להיות מאופיין בחיבור מושכל ויעיל בין פרקטיקות של אנליזה לחשיבה יצירתית וקריאטיבית.
לשרית תואר שני מאוניברסיטת תל אביב במנהל עסקים ושיווק. היא חובבת ספורט, ולצד פילאטיס אוהבת ריצות ארוכות, גם בפנאי וגם בקריירה.