כי SUV לא מספיק
להרבה אנשים סביבנו יש SUV. אם מגרד לכם לקחת חלק במגמה של מעבר לרכבים יוקרתיים יותר תדעו שמותגי היוקרה הם ברי השגה. הדרך לרכב החלומות קלה הרבה יותר ממה שאתם חושבים.
זוכרים את התקופה ההיא, בתחילת שנות ה-2000, שלא היה "נעים" לנסוע ברכב יוקרה? תקופה שהייתה שנת שיא במכירות של רכבי 4X4 גדולים כשכל מי שלא הרגיש בנוח לרכוש מכונית משלושת מותגי היוקרה הגרמניים נדד לעבר טויוטה לנדקרוזר ומיצובישי פאג'רו. כי לא היה נעים.
יותר מעשור עבר מאז ואופנת ה-SUV גדלה לממדים אדירים והיום יכול אדם למצא SUV בכל מידה, מ-סוזוקי איגניס זעיר ועד לג'יפ וואגוניר ענקי. בין שני אלה תמצאו בכל סגמנט ביניים SUV בממדים ויכולות שונים. כמובן שיש גם SUV חשמלי. יותר מאחד.
החדשות הטובות הן שעכשיו תוכלו להתחדש ברכב יוקרה, מכל אחד ממותגי הרכב הנחשבים והנחשקים, בקלות רבה יותר מאי פעם. איך? בזכות מערך הכלים הנרחב של מימון ישיר.
מה זה רכב יוקרה? רק מרצדס ושכנותיה? לא בהכרח!
אפשר להסתכל על רכב יוקרה בשני אופנים: האחד הוא הקו הקר שאותו מטילה המדינה על מכוניות במחיר של 300 אלף שקלים ומעלה. המס הזה עשוי להגיע אף ל-20% מעל למיסוי הבסיס.
השני, בינינו והמעניין יותר, הוא מה שאנו מכנים "הסיפור". מה זה אומר? שלא מספיק שלמכונית יש מחיר גבוה – היא צריכה גם להיות ממותג עם סיפור שהופך את הבעלות עליה לנחשקת במיוחד.
למשל למרצדס יש "סיפור" לא רע. המצאת מנוע ה-4 פעימות ומסורת ארוכת שנים של מצויינות שהפכו אותה לסמן ימיני של איכות ויוקרה.
על BMW בהחלט לא צריך להרחיב במילים, החברה מייצרת כמה ממכוניות הנהיגה המלהיבות והמופרעות ביותר שיש, ראו משפחת M ספורט למשל, ועדיין דובקת בהנעה אחורית והמון הנאה בנהיגה.
אם נטפס קומת מחיר יותר גבוהה, מיליון שקלים ויותר, נגיע לאזורים של פרארי, אסטון מרטין, בנטלי ואחרות. לכל אחד מאלו יש סיפור, היסטוריה, מורשת. בהחלט חומרים שחלומות עשויים מהם.
אבל רכב יוקרה כיום לא חייב להיות מאותו "שילוש קדוש" של מותגים מגרמניה. מותגי יוקרה מאד איכותיים תמצאו למשל מצרפת בצורת DS המציעה דגמי קרוסאובר מהודרים מאד, ג'נסיס הקוריאנית עשתה כניסה חזקה מאד לשוק הישראלי עם דגמי סדאן ופנאי מהודרים ביותר ובמחירי חדירה מדהימים. בואו לא נשכח את לקסוס שהייתה הראשונה שיצרה הפרעה בשוק היוקרה ומככבת מזה שנים בראש טבלאות האיכות של סקרים בינלאומיים. משוודיה מגיעה וולוו עם דור חדש ומקסים של דגמים בעלי אופי מאד מיוחד ולאחרונה אנו רואים אף כניסה של מותגי יוקרה מסין בעלי הנעה חשמלית. המבחר מתעתע כשהמשותף לכל המותגים הוא שהם קומת איכות מוחשית מאד מעל ל-SUV הממוצע שמשווק בין 170 ל-220 אלפי שקלים.
נהיגה ברכב יוקרה מחברת את הבעלים שלו מיד לסיפור של המותג. סיפור של תא נהג וסביבת נוסעים שמבוצעת ברמה הגבוהה ביותר, מאות כוחות סוס שמייצרים חווית נהיגה שתגרום לדופק לעלות והתחושה שנוצרת אצל הנהג ברכב - ושהוא מסוגל להרשות זאת לעצמו. דבר שרבים, הנוסעים ב-SUV ג'נריים, לא יכולים.
איתור רכב יוקרה מתאים
התנודות האחרונות בשוק יצרו לא מעט מחסור באספקה של מכוניות חדשות, מחסור שלא פסח על רכבי היוקרה. גם בתחום היוקרה יש בעיות שכן כולן מאובזרות הרבה יותר ממכוניות רגילות ובהעדר צ'יפים (שבבים) האספקה נדחתה. החדשות הטובות הן שוודא דגמי הקצה היקרים יותר קיבלו דחיפה לשווקים מכיוון שהם רווחיים יותר ליצרניות.
אם תלכו היום לאחד מאולמות מותגי היוקרה יהיה זה יותר מסביר להניח שיהיה עליכם להתפשר. אז מה עושים? יעמדו בפניכם שתי אופציות: לוותר על חלק מהאבזור או לחכות חודשים ארוכים לרכב. כאן נכנסת לתמונה מימון ישיר שיש לה שותפות עסקית עם מאות סוכנויות רכב ברחבי הארץ. מימון ישיר יכולה לעזור לכם לאתר את הדגמים המובילים והנחשקים ביותר שיש כרגע בשוק בהמון ערוצים שונים ולהציע מגוון אפשרויות לאותו הדגם,..
אם אתם מחפשים דגם ספציפי מבית לקסוס או אפילו את האלפא רומיאו הבאה שלכם – דגמים שגם האדם הממוצע שמיצה את ה – SUV שלו יוכל לקנות (מכל דגם ומפרט), מימון ישיר תוציא שאילתה לסוכנויות שעמם היא עובדת ותדע לשכך בינכם לבין רכב החלומות שחמק מכם כל השנים.
השאירו את המיליון בבית
מה שעושה רכב יוקרה ל"יוקרתי" הוא בין השאר המחיר הגבוה שלו. מעין מסנן טבעי בין מי שיכול להרשות לעצמו לבין מי שיכול להמשיך לחלום. אבל מימון ישיר משבשת כאן את התפיסה הזו. אם לצורך הדוגמה המכונית שאתם רוצים היא אלפא רומיאו ג'וליה מדהימה שמחירה כחדשה מתחיל בכ-260 אלף שקלים, היה עליכם להביא לא מעט כספים מהבית כדי לסגור את הפער במחיר לאחר שמכרתם את ה-SUV המשומש שלכם.
מימון ישיר מאפשרת היום לקחת הלוואה לרכישת רכב בגובה של עד 300,000 ₪.
גם אם אין לכם את הסכום הראשוני לרכישת הרכב, אבל כן יש לכם תזרים הכנסות המאפשר החזר של תשלומי הלוואה, תוכלו לרכוש רכב יוקרה הרבה יותר נחשב וראוי. מימון ישיר מאפשרת פריסה רחבה ביותר, עד 100 תשלומים, לקבלה של החזר חודשי נוח מאד שיעשה את הנהיגה במכונית החלומות שלכם הרבה יותר מתוקה.
מערך של מאות סוכנויות רכב ברחבי הארץ לאיתור רכב החלומות שלכם בזמן אמת. מימון לרכב, הדרך לרכב יוקרה
כבר לא צריך להיות מיליונר כדי לנהוג ברכב יוקרה. מערך הכלים הייחודי של מימון ישיר מנגיש לכם היום את עולם מותגי היוקרה.
הכתבה כוללת תוכן שיווקי מטעם מימון ישיר. אין בפרסום המידע משום המלצה או מתן ייעוץ, והמידע אינו מחליף היוועצות באנשי המקצוע הרלבנטיים. קבלת החלטה כלשהי על סמך האמור לעיל היא על אחריות הגולש בלבד.
מה זה רכב יוקרה? רק מרצדס ושכנותיה? לא בהכרח!
אפשר להסתכל על רכב יוקרה בשני אופנים: האחד הוא הקו הקר שאותו מטילה המדינה על מכוניות במחיר של 300 אלף שקלים ומעלה. המס הזה עשוי להגיע אף ל-20% מעל למיסוי הבסיס.
השני, בינינו והמעניין יותר, הוא מה שאנו מכנים "הסיפור". מה זה אומר? שלא מספיק שלמכונית יש מחיר גבוה – היא צריכה גם להיות ממותג עם סיפור שהופך את הבעלות עליה לנחשקת במיוחד.
למשל למרצדס יש "סיפור" לא רע. המצאת מנוע ה-4 פעימות ומסורת ארוכת שנים של מצויינות שהפכו אותה לסמן ימיני של איכות ויוקרה.
על BMW בהחלט לא צריך להרחיב במילים, החברה מייצרת כמה ממכוניות הנהיגה המלהיבות והמופרעות ביותר שיש, ראו משפחת M ספורט למשל, ועדיין דובקת בהנעה אחורית והמון הנאה בנהיגה.
אם נטפס קומת מחיר יותר גבוהה, מיליון שקלים ויותר, נגיע לאזורים של פרארי, אסטון מרטין, בנטלי ואחרות. לכל אחד מאלו יש סיפור, היסטוריה, מורשת. בהחלט חומרים שחלומות עשויים מהם.
אבל רכב יוקרה כיום לא חייב להיות מאותו "שילוש קדוש" של מותגים מגרמניה. מותגי יוקרה מאד איכותיים תמצאו למשל מצרפת בצורת DS המציעה דגמי קרוסאובר מהודרים מאד, ג'נסיס הקוריאנית עשתה כניסה חזקה מאד לשוק הישראלי עם דגמי סדאן ופנאי מהודרים ביותר ובמחירי חדירה מדהימים. בואו לא נשכח את לקסוס שהייתה הראשונה שיצרה הפרעה בשוק היוקרה ומככבת מזה שנים בראש טבלאות האיכות של סקרים בינלאומיים. משוודיה מגיעה וולוו עם דור חדש ומקסים של דגמים בעלי אופי מאד מיוחד ולאחרונה אנו רואים אף כניסה של מותגי יוקרה מסין בעלי הנעה חשמלית. המבחר מתעתע כשהמשותף לכל המותגים הוא שהם קומת איכות מוחשית מאד מעל ל-SUV הממוצע שמשווק בין 170 ל-220 אלפי שקלים.
נהיגה ברכב יוקרה מחברת את הבעלים שלו מיד לסיפור של המותג. סיפור של תא נהג וסביבת נוסעים שמבוצעת ברמה הגבוהה ביותר, מאות כוחות סוס שמייצרים חווית נהיגה שתגרום לדופק לעלות והתחושה שנוצרת אצל הנהג ברכב - ושהוא מסוגל להרשות זאת לעצמו. דבר שרבים, הנוסעים ב-SUV ג'נריים, לא יכולים.
איתור רכב יוקרה מתאים
התנודות האחרונות בשוק יצרו לא מעט מחסור באספקה של מכוניות חדשות, מחסור שלא פסח על רכבי היוקרה. גם בתחום היוקרה יש בעיות שכן כולן מאובזרות הרבה יותר ממכוניות רגילות ובהעדר צ'יפים (שבבים) האספקה נדחתה. החדשות הטובות הן שוודא דגמי הקצה היקרים יותר קיבלו דחיפה לשווקים מכיוון שהם רווחיים יותר ליצרניות.
אם תלכו היום לאחד מאולמות מותגי היוקרה יהיה זה יותר מסביר להניח שיהיה עליכם להתפשר. אז מה עושים? יעמדו בפניכם שתי אופציות: לוותר על חלק מהאבזור או לחכות חודשים ארוכים לרכב. כאן נכנסת לתמונה מימון ישיר שיש לה שותפות עסקית עם מאות סוכנויות רכב ברחבי הארץ. מימון ישיר יכולה לעזור לכם לאתר את הדגמים המובילים והנחשקים ביותר שיש כרגע בשוק בהמון ערוצים שונים ולהציע מגוון אפשרויות לאותו הדגם,..
אם אתם מחפשים דגם ספציפי מבית לקסוס או אפילו את האלפא רומיאו הבאה שלכם – דגמים שגם האדם הממוצע שמיצה את ה – SUV שלו יוכל לקנות (מכל דגם ומפרט), מימון ישיר תוציא שאילתה לסוכנויות שעמם היא עובדת ותדע לשכך בינכם לבין רכב החלומות שחמק מכם כל השנים.
השאירו את המיליון בבית
מה שעושה רכב יוקרה ל"יוקרתי" הוא בין השאר המחיר הגבוה שלו. מעין מסנן טבעי בין מי שיכול להרשות לעצמו לבין מי שיכול להמשיך לחלום. אבל מימון ישיר משבשת כאן את התפיסה הזו. אם לצורך הדוגמה המכונית שאתם רוצים היא אלפא רומיאו ג'וליה מדהימה שמחירה כחדשה מתחיל בכ-260 אלף שקלים, היה עליכם להביא לא מעט כספים מהבית כדי לסגור את הפער במחיר לאחר שמכרתם את ה-SUV המשומש שלכם.
מימון ישיר מאפשרת היום לקחת הלוואה לרכישת רכב בגובה של עד 300,000 ₪.
גם אם אין לכם את הסכום הראשוני לרכישת הרכב, אבל כן יש לכם תזרים הכנסות המאפשר החזר של תשלומי הלוואה, תוכלו לרכוש רכב יוקרה הרבה יותר נחשב וראוי. מימון ישיר מאפשרת פריסה רחבה ביותר, עד 100 תשלומים, לקבלה של החזר חודשי נוח מאד שיעשה את הנהיגה במכונית החלומות שלכם הרבה יותר מתוקה.
מערך של מאות סוכנויות רכב ברחבי הארץ לאיתור רכב החלומות שלכם בזמן אמת. מימון לרכב, הדרך לרכב יוקרה
כבר לא צריך להיות מיליונר כדי לנהוג ברכב יוקרה. מערך הכלים הייחודי של מימון ישיר מנגיש לכם היום את עולם מותגי היוקרה.
הכתבה כוללת תוכן שיווקי מטעם מימון ישיר. אין בפרסום המידע משום המלצה או מתן ייעוץ, והמידע אינו מחליף היוועצות באנשי המקצוע הרלבנטיים. קבלת החלטה כלשהי על סמך האמור לעיל היא על אחריות הגולש בלבד.